نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در مراسمی با حضور 'سیدمحمد حسینی ' و شماری از معاونین ومدیران زیر مجموعه این وزارتخانه از برترین های سومین همایش روابط عمومی های وزارت ارشاد و سازمان های تابع به شرح زیر تجلیل شد:

** بخش كتاب؛ روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

**بخش گزارش؛ مشتركاً روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر

**بخش گزارش عملكرد؛ مشتركاً سازمان حج و زیارت و روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی

**بخش پوستر؛ روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

**بخش فیلم تبلیغاتی؛ مشتركاً پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل

**بخش عملكرد خبری (ادارات كل ارشاد)؛ مشتركاً روابط عمومی ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و خوزستان

**بخش زیرپورتال (ادارات كل ارشاد)؛ مشتركاً روابط عمومی ادارات كل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، لرستان وخراسان شمالی

**بخش عملكرد خبری (معاونت‌های ارشاد)؛ روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

**بخش زیرپورتال (معاونت‌های ارشاد)؛ مركز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

**بخش ارتباطات مردمی؛ مركز روابط عمومی وامور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

**بخش نوآوری وخلاقیت‌ها؛ مشتركاً روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و كانون‌های فرهنگی هنری مساجد كشور

**بخش ویژه؛ روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس.

سومین همایش روابط عمومی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان های تابعه سراسر كشور در حسینیه الزهرا(س) سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

فراهنگ ** 1355**1588



:: برچسب‌ها: جشن تولد , بچه ها , درختان ,
:: بازدید از این مطلب : 2915
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، 'مومن صفایی' روز یك شنبه در آیین تودیع و معارفه رییسان قبلی و جدید سازمان توسعه روستایی استان كرمانشاه افزود: مجموع خرید تضمینی محصولات از سوی این سازمان، دو میلیون و 300 هزار تن در سال 88 بوده كه در سال 90 به 200 هزار تن كاهش یافته است.

وی ادامه داد: این سازمان طرح جامع بازاریابی و بازار رسانی را در دست اقدام دارد و مرحله اول اجرایی از یك سال پیش شروع شده كه شامل عرضه مستقیم كالا و تولیدات، فعال شدن در بورس، خرید و فروش مجازی و كنترل واسطه گری است.

صفایی گفت: امروزه از سازمان تعاون روستایی به دلیل نقشی كه در تنظیم بازار برای تولید كننده ایفا می كند، توقع زیادی می رود زیرا شبكه زیرمجموعه این سازمان بسیار گسترده و توانمند است.

عضو هیات مدیره سازمان تعاون روستایی كشور، افزود: برای استفاده مطلوب از این شبكه گسترده باید ضمن شناسایی توانایی ها، بتوانیم از ابزارها نیز به خوبی استفاده كنیم زیرا 10 هزار و 500 تعاونی مصرف، بیش از 11 هزار مركز توزیع مواد سوختی، 5/2 میلیون تن ظرفیت ذخیره انباری و همچنین یك هزار و 200 واحد اعتباری كه توسط سازمان تعاون روستایی اداره می شود، ظرفیت گسترده ای را برای كار در اختیارمان قرار می دهد.

'سیاوش خسروی' رییس قبلی سازمان تعاون روستایی استان كرمانشاه پس از 33 سال خدمت بازنشست و جای خود را به ' بهروز فلاحیان ' داد.

571/567/245



:: برچسب‌ها: سفر , تورنتو ,
:: بازدید از این مطلب : 2306
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش روز یكشنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا، واگذاری پخش بین المللی انیمیشن سینمایی 'رستم و سهراب' به یكی از شركت های سینمایی معتبر مسوول پخش تخصصی فیلم های انیمیشن در جهان با تضمین فروش چند میلیون دلاری منعقد شد.

براساس این گزارش، فیلم سینمایی رستم و سهراب محصول مشترك مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند) در بازار امسال فیلم كن جهت پخش جهانی به كمپانی فیلم انیمیشن اف اف آی واگذار شد.

واگذاری فیلم رستم و سهراب كه توسط هنرمندان ایرانی و با كیفیتی بین المللی به اتمام رسیده است از میان 28 شركت كه متقاضی توزیع و پخش جهانی آن بودند، انتخاب و انجام شد.

نشریه تخصصی 'انیمیشن مگزین ' یكی از معتبر ترین نشریات انیمیشن دنیا ویژه بازار فیلم كن دو صفحه به شرح و توصیف این اثر و قابلیت های جهانی فیلم انیمیشن رستم و سهراب پرداخته و با عنوان ' حماسه پارسی ' درباره این اثر آورده است: شاهنامه، اثر كلاسیك قرن یازدهم كه توسط شاعر ایرانی فردوسی به نثر درآمده ، الهام بخش انیمیشن سه بعدی جدید 'رستم و سهراب ' است.

انیمیشن ' رستم و سهراب' به كارگردانی كیانوش دالوند است كه برای ساخت این انیمیشن حدود 100 نفر درگیر بودند این اثر در شهر بروجرد (غرب ایران) تولید شده است.

فیلم سینمایی انیمیشن رستم و سهراب محصول مشترك مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و استودیو انیمیشن آریا (برادران دالوند ) و موسیقی آن توسط الیزا ایپ و آكادمی موسیقی موتزارت تنظیم شده است.

امضا قرارداد واگذاری فیلم سینمایی رستم و سهراب در غرفه مركز گسترش سینمای مستند و تجربی و استودیو انیمشین آریا با تضمین فروش حداقلی چندین میلیون دلاری روز گذشته در بازار فیلم كن فرانسه انجام شد.

فراهنگ**1983**1588



:: برچسب‌ها: جغرافیایی برچسب , نشان , شهری ,
:: بازدید از این مطلب : 2997
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 خرداد 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش تارنمای یوفا، فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا شنبه شب بین دو تیم بایرن مونیخ و چلسی در ورزشگاه آلیانز آره نای شهر مونیخ برگزار می شود.

'یوپ هنكه' پیش از این دیدار همچنین به خطرناك بودن تیم چلسی به رهبری ' روبرتو دی ماتئو' نیز اشاره كرده است.

البته مربیان دو تیم از نظر تجربه هیچ شباهتی به هم ندارند، چون وقتی هنكه اولین دوره مربیگری خود دربایرن مونیخ را آغاز كرد، دی ماتئو هنوز به عنوان بازیكن وارد فوتبال حرفه ای نشده بود.

هنكه از آن زمان تاكنون موفقیت های بسیاری به دست آورده است كه از مهمترین آنها می توان به قهرمانی رئال مادرید بعد از 2 سال در مسابقات 1998 جام اروپا را نام برد.

این مربی 67 ساله با وجود این به شدت تحت تأثیرعملكرد دی ماتئو درچلسی از ماه مارس تاكنون قرار گرفته است و به خوبی می داند كه نباید حریف را دست كم بگیرد.

او كه قصددارد، چهارمین مربی باشد كه قهرمانی در اروپا را با چهارتیم مختلف به دست می آورد، گفت: چلسی می تواند با سیستم های مختلف بازی كند. آنها در یك چهارم نهایی مقابل بنفیكا بازی كاملا متفاوتی نسبت به دیدار بابارسلونا در نیمه نهایی داشتند.چیزی كه انتظارش را نداشتم. این تیم در چند هفته گذشته دوره بسیار خوبی را سپری كرده و هر بار بهتر و موفق تر بازی كرده است.

مهاجم سابق تیم آلمان غربی كه در تابستان گذشته برای سومین بار هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفت درادامه به تعریف و تمجید از بازیكنان چلسی پرداخت واظهارداشت: این تیم بازیكنان با تجربه بسیاری دارد. بازیكنانی كه سال های زیادی درچلسی بازی كرده اند و اكنون به دنبال كسب یك موفقیت بزرگ هستند.این برای ما خطرناك است.ازاین رو شانس قهرمانی 50 -50 است گرچه وضعیت به دلیل میزبانی اندكی به نفع ما است.

وی درعین حال می داند قهرمانی درخانه، برگ جدیدی را در تاریخ باشگاهی به وجود خواهد آورد كه دو بار با وی به قهرمانی در بوندسلیگا رسیده است. با وجود این هنوز در لیگ قهرمانان اروپا هیچ تیمی موفق به قهرمانی در خانه نشده است.

هنكه گفت: بازی در خانه اتفاق ویژه و خارق العاده ای است. اتفاقی تاریخی كه تاكنون روی نداده است. بنابراین قهرمانی در این مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد.در این صورت بعد از یك فصل طولانی پر از فراز و نشیب می توانیم خوب استراحت كنیم. هر وقت تیم خوب بازی می كند،‌ یا می برد، اول كمی استراحت می كنیم و از این موفقیت لذت می بریم بعد به تجزیه و تحلیل بازی می پردازیم. فقط می گویم كه امسال خوب بازی كردیم به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا. اما در چند هفته اخیر سفرها و تمرینات زیادی داشتیم كه مستلزم تلاش بسیاری بود.

یكی از مشكلات هنكه برای بازی فینال كنارآمدن با غیبت'هولگر بد اشتوبر'،'دیوید آلابا' و ' لوییس گاستاوو' است. اما چلسی از این نظر وضعیت بدتری داردوچهار بازیكن خود یعنی' برانیسلاو ایوانوویچ'، 'رائول میرالس'، 'رامیرز' و 'جان تری'‌ را در اختیار نخواهد داشت.

ولی هنكه این را برای خود یك امتیاز نمی داند و معتقد است: شرایط دو تیم تقریبا یكسان است. سه بازیكن غایب ما، در طول فصل از جمله بازیكنان كلیدی ما بودند و حیف است كه نمی توانند بازی كنند.

9126/1590



:: برچسب‌ها: سیاتل , مرخصی , آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری مصری ' الیوم السابع ' ژاك شاهین خواستار محاكمه عادلانه خود شده و از مقامات امریكایی نیز خواسته است فشار بیشتری بر مقامات اماراتی وارد سازند تا هر چه زودتر دادگاه محاكمه وی برگزار شود .

وكلای ژاك شاهین گفته اند كه وضعیت پرونده حقوقی این شهروند امریكایی ساكن ایالت اوهایو كه از ماه مارس سال 2008 میلادی در زندان به سر می برد ، مبهم است و او به اتهام تخلفات مالی در شركت دیار كه وی یكی از مدیدران اجرایی آن بوده است، همچنان در بازداشت به سر می برد .

ازسوی دیگر 'رابرت ارباكل ' سخنگوی سفارت آمریكا در ابوظبی در این خصوص گفت : مقامات آمریكایی از اعتصاب غذای شاهین اطلاع دارند .

وی در ادامه با انتقاد از دستگاه قضایی امارات متحده عربی گفت : به تاخیر انداختن محاكمه شخصی به اتهام فساد مالی در امارات متحده عربی ، رفتار نادرستی است و با این جرم تناسب ندارد و به همین دلیل دادگاه وی باید هر چه زودتر برگزار شود .

مترجمام **2041 **1369



:: برچسب‌ها: بچه ها , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 378
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا از بیروت،'غضنفر ركن آبادی' روز پنج شنبه در گفت وگویی رسانه ای در بیروت در پاسخ به پرسشی در خصوص همزمانی سفر 'محمدرضا رحیمی' معاون رییس جمهوری كشورمان و 'جفری فیلتمان' معاون وزیر خارجه آمریكا به بیروت، تصریح كرد: ما به این نوع رفتار آمریكایی ها عادت كرده ایم و این امر نیز به نوبه خود دلیلی بر اهمیت موقعیت ایران در منطقه و جهان است.

وی با اشاره به اینكه امریكایی ها سعی داشتند كه بر سفر رحیمی تاثیر منفی بگذارند، افزود: آمریكا در تاثیر گذاری بر این سفر كه با موفقیت همراه بود، شكست خورد.

سفیر كشورمان ادامه داد: امیدواریم سخن برخی كه می گویند همزمانی این دو سفر تصادفی بوده است، درست باشد اما آنهایی كه اوضاع را به دقت مورد بررسی قرار می دهند، به شكل بهتری می توانند در این خصوص حكم كنند.

وی با اشاره به اینكه در جریان سفر رحیمی، تمامی تفاهمنامه های امضا شده میان دو كشور، بازبینی و موانع اجرایی شدن آنها مورد ارزیابی قرار گرفت، تصریح كرد: این امور به منظور تسریع در اجرایی شدن این تفاهمنامه ها صورت گرفته و ما مجددا بر آمادگی كشورمان به منظور كمك به لبنان بویژه در زمینه های برق، آب و سد سازی با هزینه ای كمتر و كیفیتی بهتر تاكید می كنیم.

سفیر كشورمان در لبنان با تاكید بر اینكه كمك های ایران این گونه نیست كه منحصر به یك گروه بوده و دیگر گروه ها از آن محروم باشند، افزود: تمام مناطق لبنان در طرح های پیشنهادی ایران به این كشور مد نظر قرار گرفته شده اند.

وی ادامه داد: ایران همچنین اولین كشوری بود كه به شكل جدی اعلام كرد كه آمادگی مسلح كردن ارتش لبنان را دارد و این امر بدون هیچ گونه شرطی است.

ركن آبادی افزود: این موضوع هنوز بر روی میز مذاكرات با دولت لبنان باقی است.

وی همچنین با تاكید بر اینكه سوریه مرحله خطر را پشت سر گذاشته است، خاطر نشان كرد: این اتهام كه ایران به سوریه به منظور حمایت از حكومت، سلاح و عناصر مسلح می فرستد، بی پایه و اساس است.

سفیر ایران در لبنان افزود: عكس این امر كاملا صحیح بوده و تمام دنیا می داند كه چه كسانی به هدف چند پاره ساختن سوریه به این كشور سلاح و عناصر مسلح می فرستند.

وی گفت: ایران خواست اكثریت مردم سوریه را كه اصلاحات تحت رهبری 'بشار اسد' رییس جمهور این كشور بوده، تایید می كند.

ركن آبادی گفت: آنهایی كه سلاح و عناصر مسلح به سوریه می فرستند، خواستار چند پاره شدن این كشور هستند و ما مجددا بر موضع كشورمان در پشتیبانی از گروه های مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی تاكید داریم.

سفیر كشورمان با تاكید بر اینكه ایران در گذشته، حال و آینده حامی و پشتیبان هر كسی كه به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازد بوده و خواهد بود، ادامه داد: این امر از اصول و مبادی جمهوری اسلامی است كه در قانون اساسی نیز به آن اشاره شده است و فشارهای بین المللی هرگز ایران را از سیاست های خود باز نخواهد داشت.

خاورم**2024**1030**5981**1369



:: برچسب‌ها: غروب , غذا ,
:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

دكتر 'سید محمد دستور' روز پنجشنبه در حاشیه گردهمایی مسوولان روابط عمومی ادارات دامپزشكی سراسر كشور در ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار برای پیشگیری از بیماری های مشترك بین انسان و دام هزینه خواهد شد.

وی سل، سارس، تب مالت، جنون گاوی، هاری، سیاه زخم و شاگاس را از جمله بیماری های مشترك بین انسان و دام عنوان كرد.

رییس سازمان دامپزشكی كشور همچنین در خصوص بیماری تب‌ برفكی گفت: برای پیشگیری از این بیماری باید اقداماتی نظیر بهداشت، قرنطینه و واكسیناسیون انجام شود.

در این گردهمایی شركت كنندگان پیرامون نقش و جایگاه روابط عمومی در ادارات با هم به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در پایان همچنین از مسوولان برتر روابط عمومی ادارات دامپزشكی كشور تجلیل شد. ك/3

7171/540/565/ 640



:: برچسب‌ها: به من , ظروف چینی , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

حجت الاسلام 'مصطفی پورمحمدی' روز پنجشنبه در 'نشست زنان فرهیخته مشهد'، افزود: یكی از مولفه های مهم برای باروركردن اقتصاد و كاهش مشكلات اقتصادی در جامعه، اصلاح رفتاری و اخلاقی است.

وی گفت: اگر مبانی و ارزشهای اخلاقی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و نهادینه شود، بهره وری به عنوان یكی از نیازهای اساسی جامعه توسعه یافته و تقویت می شود.

او افزود: در برخی موارد بی اعتمادی نسبت به یكدیگر موجب می شود فضای كسب و كار در جامعه آسیب ببیند و بهره وری نیروی كار و تولید كاهش یابد.

وی نقش خانواده و بانوان را در بستر سازی فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه بسیار مهم دانست و گفت: در این زمینه خود بانوان باید پیشقدم شوند.

رییس سازمان بازرسی كل كشور گفت: برای مقابله با معضل بی حجابی نباید تنها به برخورد صرف در خیابانها اكتفا كرد بلكه این نوع برخورد فقط بایستی در مورد افراد بی حجاب كه بی پروا و جسورانه به این معضل دامن می زنند، صورت گیرد.

او گفت: آمریكا و برخی كشورهای اروپایی و قدرتهای مستكبر برای سیاه نمایی علیه نظام، كشور را به نقض حقوق زنان و حمایت نكردن از حقوق آنان متهم می كنند.

وی اظهار داشت: آنها در ادعاهای واهی خود چنین مطرح می كنند كه ایران به علت حمایت نكردن از حقوق زنان نمی تواند به عنوان یك الگو در جهان و منطقه مطرح باشد.

وی گفت: این درحالی است كه درآمریكا و اروپا زنان با مسائل و مشكلات بسیار در زمینه های اجتماعی روبرو هستند.

پور محمدی افزود: نقطه قوت نظام اسلامی توجه به حقوق مشروع زنان و حمایت از آنان است.

وی گفت: تعریف درست از انسان با تعریف درست از زن شكل می گیرد و حمایت از حقوق زنان در راستای موازین اسلامی از افتخارات دین مبین اسلام و تشیع است.

در ابتدای این نشست تعدادی از زنان فرهیخته مشهد به بیان مسائل و مشكلات و دغدغه های خود در زمینه های مختلف مرتبط با حقوق زنان پرداختند./2

7490/664/330



:: برچسب‌ها: تصویر , بچه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ساكنان اردبیل كه از سپیده دم امروز آسمانی صاف تا كمی ابری و همراه با گرمای كم سابقه هوا را شاهد بودند و از حرارت زودرس در این هنگام از سال تا

اندازه ای كلافه شده بودند با وقوع رگبار باران از هوای خنك و لطیف بهاری بهره مند شدند.

با توجه به نفوذ یك سامانه بارش زا و نیز شرایط فصلی حاكم بر منطقه از ظهر امروز به تدریج ابرهای توفان زا مختص فصل بهار موسوم به cb به تدریج در آسمان منطقه پدیدار شدند و با رشد و گسترش سریع خود آسمان شهر را تیره و تار كردند.

دقایقی بعد رعد و برق های به طور نسبی شدید و پی در پی در اردبیل به وقوع پیوستند و به دنبال آن ابتدا رگبار شدید باران شروع و پس از لحظه ای با تگرگ هایی كه اندازه آنها اغلب كوچكتر از فندق بود همراه گشت.

شدت رگبار باران و تگرگ به اندازه ای بود كه بلافاصله محله هایی از شهر اردبیل به خصوص در نقاط كم ارتفاع دچار آب گرفتگی های مقطعی شد و برای حدود نیم ساعت تردد رهگذران پیاده و سواره را با مشكلاتی همراه كرد.

در زمان حاضر با گذر هسته ابر كومولونیمبوس به كرانه های شرقی شهر رگبار باران متوقف شده و با درخشش آفتاب در افق غربی شهر رنگین كمان زیبایی بر فراز آسمان نقش بسته است.

كارشناسان هواشناسی اردبیل پیش بینی كرده اند كه به لحاظ نفوذ یك سامانه ناپایدار جوی و استقرار شرایط فصلی بر منطقه آسمان نقاطی از استان اردبیل تا اواسط هفته آینده در ساعات ظهر و عصر با افزایش تراكم ابر ، وقوع رعد و برق ، رگبار باران و در نقاط مستعد با احتمال ریزش تگرگ خواهد بود.

همچنین پیش بینی شده كه با تشكیل یك توده بزرگ از ریزگردها در بیابانهای عراق و حركت آن به سوی شمال شرق از اوایل وقت شنبه آینده ساكنان قسمتی از استان اردبیل شاهد بروز پدیده گرد و غبار باشند.

اردبیل از شهرستانهای بسیار سردسیر ایران است و از شرایط جوی و اقلیمی بسیار متغیر و متفاوتی در مقایسه با سایر نقاط كشورمان برخوردار می باشد.

ریزش سنگین برف و رسیدن دمای هوا به منفی چندین درجه تا پایان اردیبهشت ماه در بعضی از سالها در این شهرستان سابقه دارد.

سالخوردگان اردبیلی از گذشته های دور 40 روز از فصل بهار یعنی از ابتدای اردیبهشت ماه تا اواسط خرداد ماه را ' قیرخ ایكیندی ' یعنی چهل بعد از ظهر نامیده اند و بر این باورند كه در اكثر عصرها در این روزها رگبار و رعد و برق و گاهی تگرگ در منطقه به وقوع می پیوندد.

592/245



:: برچسب‌ها: شب ,
:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، همزمان سازمان ملل نیز با این اقدام ژاپن مخالفت كرده و پكن آن را 'عادلانه ' و ' درست ' توصیف كرده است.

' هونگ لی ' سخنگوی وزارت خارجه چین تصمیم گیری در خصوص این منطقه و ایجاد چنین ناحیه اقتصادی را مغایر با خواست های منطقه ای و مقررات جهانی دانست.

ظاهرا این برنامه ژاپن می توانسته مناطق آبی زیر نظر این كشور را تا دو برابر در اقیانوس آرام افزایش دهد و به همین سبب سازمان ملل آن را نپذیرفته است.

چین و ژاپن بر سر برخی جزایر و منابع انرژی در دریای شرقی اختلاف گسترده دارند.

آساق ** 275 ** 2100



:: برچسب‌ها: رنگ , مربع ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()